sobota, 4 stycznia 2014

Де зорі.../De zori.../Gdzie gwiazdy...

Pełny tytuł brzmi: Де зорі нагадують тебе/De zori nahadujut' tebe/Gdzie gwiazdy ci przypomną.
Wykonanie: Тінь Сонця
Słowa: Сергій Василюк (Serhij Wasyljuk)

Tu można posłuchać:
http://www.youtube.com/watch?v=CDhoNXOphzc

Tekst oryginalny:

Зроби хоч щось
І поверни мені життя,
Я промовляю знов і знов
Твоє ім’я.
Мій дім одиноко за вікном
Знову чекатиме тебе,
Мій дім одиноко вдалині
Знову чекатиме тебе...
Чи віриш ти,
Що вірю я в рай на Землі?
Чи знаєш ти,
Що знаю де його знайти?
Він там одиноко за вікном
Знову чекатиме тебе,
Десь там одиноко вдалині
Знову чекатиме тебе...
І знову сон заповнив всі мої думки,
Я дав би все,
Якби лише хотіла ти...
І знову мій порожній дім і я...
Та може зміниться усе
І ти прийдеш,
За сотні років
Може ти мене знайдеш
Десь там одиноко за вікном,
Де зорі нагадують тебе.
Десь там одиноко вдалині,
Де зорі нагадують тебе...

Transkrypcja:

Zroby chot' szczos'
I powerny meni żyttja,
Ja promowljaju znow i znow
Twoje imja.
Mij dim odynoko za wiknom
Znowu czekatyme tebe,
Mij dim odynoko wdałyni
Znowu czekatyme tebe...
Czy wirysz ty,
Szczo wirju ja w raj na Zemli?
Czy znajesz ty,
Szczo znaju de joho znajty?
Win tam odynoko za wiknom
Znowu czekatyme tebe,
Des' tam odynoko wdałyni
Znowu czekatyme tebe...
I znowu son zapownyw (wsi) moji dumky,
Ja daw by wse,
Jakby łysze chotiła ty...
I znowu mij porożnij dim i ja...
Ta może zminyt'sja use
I ty pryjdesz,
Za sotni rokiw
Może ty mene znajdesz
Des' tam odynoko za wiknom,
De zori nahadujut' tebe.
Des' tam odynoko wdalyni,
De zori nahadujut' tebe...

Tłumaczenie:

Zrób cokolwiek
I przywróć mi życie,
Wciąż i wciąż wymawiam
Twoje imię.
Mój dom samotnie za oknem
Będzie znów na ciebie czekał,
Mój dom samotnie, w oddali
Będzie znów na ciebie czekał...
Czy ty wierzysz,
Że ja wierzę w raj na Ziemi?
Czy ty wiesz,
że ja wiem, gdzie go znaleźć?
On tam samotnie za oknem,
Będzie znów na ciebie czekał,
Gdzieś tam, samotnie, w oddali
Będzie znów na ciebie czekał...
Jeszcze raz sen zapełnił wszystkie moje myśli,
Oddałbym wszystko,
Gdybyś tylko chciała...
Znów mój pusty dom i ja...
A może wszystko się zmieni
I przyjdziesz,
Za setki lat
Może mnie znajdziesz
Gdzieś tam samotnie za oknem,
Gdzie gwiazdy ci przypomną.
Gdzieś tam samotnie w oddali,
Gdzie gwiazdy ci przypomną...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz